dijous, 13 de maig del 2010

Amb vosaltres cada dia (3)

L'altra cançó composada especialment per l'Aplec es titula també Amb vosaltres cada dia. L'autora és la Gna. Glenda, cantautora xilena de nacionalitat espanyola, de música cristiana contemporània. Alguns del grup (els més grans), la vam sentir cantar a principis de maig de l'any 2003, a Madrid, en una trobada que hi va haver amb el Sant Pare. La primera cançó que vam escoltar es titula Nada es imposible para Ti... Ens va fer posar la pell de gallina, amb la seva veu tan dolça... Quins records! La podrem escoltar demà a la Vetlla de la Creu i el dissabte 22 de maig, a l'Aplec de l'Esperit.

Us deixem la lletra de la cançó Amb vosaltres cada dia i un vídeo perquè conegueu la cançó Nada es imposible para Ti.


Oiréis hablar de guerras, de nación contra nación, pero no os alarméis: amb vosaltres jo sóc.
Amb vosaltres jo sóc, amb vosaltres cada dia, amb vosaltres jo sóc, amb vosaltres cada dia. Amb vosaltres jo sóc...

Seréis odiados por todos a causa de mi nombre, pero no os alarméis: amb vosaltres jo sóc.
Amb vosaltres jo sóc, amb vosaltres cada dia, amb vosaltres jo sóc, amb vosaltres cada dia. Amb vosaltres jo sóc...

Surgirán falsos profetas que a muchos engañarán, pero no os alarméis: amb vosaltres jo sóc...
Amb vosaltres jo sóc, amb vosaltres cada dia, amb vosaltres jo sóc, amb vosaltres cada dia. Amb vosaltres jo sóc... Amb vosaltres cada dia, amb vosaltres jo sóc fins a la fi del món, fins a la fi del món, amb vosaltres jo sóc, fins a la fi del món.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada