dimecres, 12 de maig del 2010

Amb vosaltres cada dia (2)

Sabíeu que a més de l'himne de l'Aplec de l'Esperit de Terrassa hi ha també dues cançons composades especialment per aquell dia???

De moment, aquí en teniu un tast: Amb vosaltres cada dia, la cançó d'en Joan Àguila (autor de moltes cançons de l'Aplec de l'Esperit de Tarragona, cantant del grup Canta la teva fe) i en Genís Sobrado (autor de l'himne d'aquest any). Voleu saber com sona? Doncs, ja falta ben poquet pel 22 de maig, quan de ben segur que la podrem escoltar en directe! :-)

Quan no pots explicar què és el que et crema per dintre.
Quan no saps on anar ni el perquè d’allò que fas.
Quan no trobes ningú que t’escolti ni et comprengui.
tu, tranquil, no estàs sol, no t’oblidis que jo sóc.

Quan el fred i la por fan que et tanquis en l’angoixa .
Quan la nit del dolor dóna vida al teu malson.
Quan el son de l’oblit fa que cloguis les parpelles
i quan creus que estàs sol no t’oblidis que jo sóc...

Amb vosaltres, amb vosaltres cada dia.
Amb vosaltres, jo mai no us deixaré sols.
Amb vosaltres, l’Esperit serà per sempre, amb vosaltres.

Quan no queden raons per seguir la nostra lluita.
Quan els vells ideals ja no pinten les parets.
Quan l’antiga opressió ara és moda que hipnotitza,
tu, tranquil, no estàs sol, no t’oblidis que jo sóc...

Amb vosaltres, amb vosaltres cada dia
Amb vosaltres, jo mai no us deixaré sols
Amb vosaltres, l’Esperit serà per sempre, amb vosaltres.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada