dimarts, 23 de març del 2010

Néixer D9

Sentíem diumenge a l'Eucaristia: "Estic a punt de fer una cosa nova que ja comença a néixer, ¿no us n’adoneu?"...

Hem tingut notícia d'un naixement esperat aquest dies: Benvingut, Simón! Felicitats, Visi i Moi!

Dijous 25 de març és el dia de l'Anunciació del Senyor, la Jornada per la Vida.

S'acosta l'Aplec de l'Esperit... Falten menys de dos mesos per la gran cita...

Per això, us deixem aquí l'himne de l'Aplec de l'Esperit de La Seu d'Urgell (2002), Néixer D9 :-)




Vaig cercant un motiu el futur no és gens clar.
Tot és nou, immediat, sembla un món virtual.
Però hi ha quelcom que remou el meu cor.
Vent suau, foc ardent que em fa viure!

VULL NÉIXER DE NOU DESTERRAR HIPOCRESIES
TROBAR AQUELL CAMÍ
QUE EM FA SER I EM FA LLIURE
ÉS L'ESPERIT DEL SENYOR...
QUE EM FARÀ NÉIXER DE NOU! DE NOU.

Molts camins per triar. Moltes veus sense alè.
Potser em cal escoltar qui em convida a morir.
A tot allò que no em deixa estimar.
Ser vent suau, foc ardent, donar vida.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada