dijous, 18 de febrer del 2010

La Quaresma per a mi...

Amics meus:
per a mi,
la Quaresma no és un temps trist,
sinó de retornar al camí de la Pau amb alegria,
de, com el fill pròdig, tornar a la calorosa abraçada del Pare
que tot ho excusa.
De posar-se en mans de Jesús,
de seguir les seves petjades a la sorra,
de prendre's més moments per pregar.

És un temps de recolliment,
però també de mirar al teu voltant i escoltar.
D'aprofundiment de la Fe,
de despertar les inquietuds,
de buscar respostes,
i a voltes noves preguntes.
De defugir les falses imatges de Déu:
el Déu-llei, el Déu-policia, el Déu-soluciona-La-Vida,
el Déu-ciència, el Déu-que-Té-La-Culpa-De-Tot...,
de no conformar-te amb el que ja saps,
o el que t'és més fàcil de creure.
De donar-se més al germà que ens necessita.
De revisar tot allò superflu,
que ens lliga a la terra i ens deslliga de la felicitat.

És un temps de cercar la llibertat,
d'apassionar-se per la vida,
hi ha tant a fer i tan poc temps!

Jo sóc feble,
sovint passo por i angoixa,
però em sento ESTIMAT,
no sé com explicar-ho,
aquesta és l'alegria que m'omple cada matí.
Passo molts moments de dubte:
estic buscant el meu camí,
però em sento ACOMPANYAT.

A tots vosaltres que em llegiu:
deixeu-vos estimar pel Pare!
Deixeu-vos guiar per Jesús!
Només vosaltres podeu obrir les portes
de la vostra felicitat,
de la vostra llibertat,
us toca a vosaltres escollir...
o potser el temps ha escollit per vosaltres?

Bona Quaresma.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada