diumenge, 14 de febrer del 2010

APLEC DE L'ESPERIT 2010 - TERRASSA

"...Jo sóc amb vosaltres dia rere dia fins a la fi del món..." (Mt 28,20)

Amb vosaltres cada dia... aquest és el lema de l'Aplec de l'Esperit que es celebrarà a Terrassa el proper 22 de maig de 2010 i on es trobaran joves cristians de tot Catalunya i les Illes Balears.

Us animem a participar-hi!!!



AMB VOSALTRES CADA DIA

Quan em llevo d’hora al matí
em sento feliç
perquè Ell és sempre amb mi

A la feina o amb els amics
tant se val a on,
junts sempre fem camí.

Que la nostra joia ompli tots aquests moments
Ell és l’Esperit Sant
Jo el porto sempre amb mi
Ell serà amb vosaltres cada dia
sempre de nit i dia
l’Esperit és aquí
Jo el porto sempre amb mi,
també Ell serà amb vosaltres cada dia
sempre de nit i de dia
l’Esperit és aquí.


Quan pensis que tot està perdut
i et sembla que vas
sempre a contra corrent

Pensa que Ell sempre farà amb tu tot el camí
ens aixecarà
sempre que ensopeguem.

Tornada

Saps que el Pare ens ho ha regalat
i el Fill ha ensenyat
el camí de Veritat.

I vivim sense complexos
que tots som cristians
en una Església universal.

Tornada

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada